dinsdag 27 januari 2015

The Minimalist Game: dag 26 & 27





























Vandaag weer een dubbel-post, want gisteren was ik wat ziekjes en ben ik niet toegekomen aan het posten van dag 26. Maar vandaag ben ik weer wat beter en hier is dus de dubbelpost: dag 26 & 27!

Hierboven zien jullie wat ik op dag 26 weg heb gedaan. Na wat zoeken in mijn kleding- en nagellakcollectie (slik), heb ik 26 overbodige items kunnen vinden:

Weggooien:
- 17x nagellak (oud)

Verkopen: 
- 2x shorts
- 2x blouse
- vest
- 3x rokje
- trui































En hierboven dag 27!

Weggooien:
- oud toilettasje
- envelopje met oude stickers
- oude textielstiften
- oud Lush doosje
- heel veel Makeup Revolution vepakkingen
- glazen potje met frutsels erin
- paar daglenzen met verkeerde sterkte
- horloge (kapot)
- handschoenen (zitten gaten in)
- 4x oorbellen

Weggeven: 
- 2x haarbandjes
- 3x pakje veren
- pen
- computerspel (wat echt vet cool is, maar ik heb geen cd-lade in mijn laptop)
- Beer pong set
- kleurpotloden

Verkopen:
- zonnebril
- 3x loomarmbandje
- boek over daten (wat echt heel oppervlakkig is, niet echt wat ik ervan hoopte)

Tot morgen!















Geen opmerkingen:

Een reactie posten