zondag 25 januari 2015

The Minimalist Game: dag 25































Pfoe, het wordt steeds moeilijker, dat kan ik je wel zeggen. De eerste drie weken kon ik nog gewoon per plank/la werken, nu moet ik mijn hele kamer door om wat dingen bij elkaar te 'sprokkelen'. Ik zie het maar als iets goeds, dat betekent dat ik minder troep heb. Echter denk ik wel dat nu het moeilijkste gedeelte gaat komen: mijn kleding- en nagellakcollectie (aan make-up uitruimen ga ik denk ik andere artikelen wijden). noooooooooo! 

Weggooien:
- doosjes van lenzen (altijd handig om te bewaren..not)
- scoubidoutouwtjes (wie kent ze nog?)
- zeepblaadjes
- 2x Lush producten (massagebar en zeep) die té oud zijn
- minitube crème
- potje zinkzalf
- hele oude monstertjes van crèmes
- Pokémon boekjes
- Konad brochure
- batterijen (alweer)
- tube gel
- scrunchie (ik heb er niet echt het kapsel voor ;))

Weggeven:
- bouwpakket 'Mijn Robot' (je moet allemaal technische apparaten hebben om hem te maken, die ik dus niet heb)
- gekleurd papier
- spirograaf
- reiszeepje (met de droge tekst 'enjoy your life' erop, haha)
- The Body Shop bodybutter sample
- Scouting kaartspel
- 3x Vogue Girl deodorant
- heel lekker zeepje (maar ik gebruik hem niet, arghh)
- stickerboekje
- Crème styler

Join me tomorrow voor de grote en enge kleding- en nagellakmissie! Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten