zaterdag 24 januari 2015

The Minimalist Game: dag 24


























Ok, nu wordt het toch wel moeilijk om dingen te vinden om weg te gooien. Het zijn de laatste dagen, maar eigenlijk moet het gros van de spullen nog weggegooid worden aangezien er steeds meer weg moet. Morgen ga ik toch maar kasten doorspitten en hier en daar knopen doorhakken. Voor vandaag had ik nog wat onnodige dingen kunnen vinden, gelukkig!

Weggeven: 
- 10x zakjes loombandjes
- pakje vriendschapsbandjes
- 9x loomarbanden
- Catrice Wet Shine stain (ik kan de zoete geur niet uitstaan)
- Duct tape met koeienprint
- keycord (kreeg ik bij een paar nepwimpers: het grootste WTF-moment uit mijn leven)

Weggooien:
- Een extreem dom poppetje uit een Kinder Surprise ei

Sorry voor de wat saaie posts de laatste dagen, maar mijn project vergt nu heel veel tijd! Ik heb heel veel reviews en leuke ideeën in de planning, maar daarvoor dus nog eventjes geduld :)

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten