donderdag 22 januari 2015

The Minimalist Game: dag 22

Allereerst sorry voor de mindere hoeveelheid posts en het late verschijnen daarvan! Ik ben nu bezig met een project voor mijn studie waar best wat tijd in gaat zitten. Ik wil wel bloggen, maar het komt nu even niet uit :(.
Over op de orde van de dag: The Minimalist Game! Dag 22 alweer.

Weggooien:
- 3x tijdschrift
- 2x potjes opgedroogde textielverf
- oude prittstift
- bodysplash
- hele oude verpakking Chilly doekjes
- batterijen (wel op de juiste manier gerecycled hoor ;))
- oude loom-armbandjes
- verpakkingen van palettes die ik altijd bewaarde
- heeel oud opstrijk embleem in de vorm van een appel

Weggeven:
- pak kaarten
- mini markeerstiften set
- Dove Summer glow bodylotion (nooit gebruikt zelfs!)
- iPad hoes
- 4x Eiffeltoren sleutelhanger
- kookboekje voor snacks
- stickerboek

Ik moet zeggen dat het nu toch wel moeilijk wordt om van sommige dingen afstand te doen. Hopelijk houd ik het de laatste dagen nog vol, maar ik denk dat dat nog wel goed komt!

Tot morgen! En hopelijk heb ik binnenkort meer tijd om wat leuke blogposts te schrijven :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten