zaterdag 17 januari 2015

The Minimalist Game: dag 17




























Vandaag val ik dan toch echt m'n make-up collectie aan. Eigenlijk zaten al deze producten in de grijze zone: ik wilde ze weggooien, maar vond het eigenlijk toch wel een beetje jammer. Dat soort vage excuusjes accepteer ik niet meer van mezelf, dus vandaag neem ik dan toch echt afscheid van deze dingen. Een groot gedeelte is trouwens ook gewoon echt oud, en niet echt meer fris om te gebruiken ook. Bluh.

Weggooien:
- 3 lipglossjes
- 2 Essence Smokey eyes sets (volgens mij zijn deze ruim 5 jaar oud..)
- 3 lippenbalsems
- 2 Essence oogpotloden
- rode MNY oogschaduw die gewoon in zijn geheel uit de pan valt (zie foto)
- Catrice nepwimpers
- HEMA metallic eyemousse
- Essence roze eyeliner
- Alverde blush die helemaal hard en onbruikbaar is geworden
- Rimmel foundation
- Nepbloed (met Halloween gebruikt, maar kan je maar 1 maand bewaren, vergeten weg te gooien)

Ik bewaarde al deze 'grijze' producten in een schoenendoos. Die is nog lang niet leeg, hopelijk kan ik deze maand van nog meer producten afscheid nemen.

Tot morgen :)))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten