vrijdag 16 januari 2015

The Minimalist Game: dag 16






























Vandaag eens de loombandjescollectie doorgespit. Aan het eind van de zomer moesten de marktkoopmannen ervanaf, en dus kreeg ik heel veel spullen gratis. Vooral van die rubberen bedeltjes, die ik dus echt verschrikkelijk vind. Ik heb er dan uiteindelijk niks mee gedaan, maar ondertussen lagen ze wel de hele tijd stof te vangen. Tijd om vaarwel te zeggen.

Weggeven: 
- 7 zakjes bedeltjes
- 2 Monstertail looms
- 1 zakje haakjes
- 1 zakje kraaltjes en bedeltjes
- 2 pakjes haaknaalden
- 3 zelfgemaakte armbandjes die ik niet meer draag

Vandaag lekker weggeven dus :). Het voelt soms wel beter om dingen weg te geven, in plaats van weg te gooien. Spullen die bijna nieuw zijn maar die je toch niet gebruikt, ik vind het moeilijk om zoiets weg te gooien. Weggeven is dan een leukere (en milieuvriendelijkere) optie!

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen