donderdag 15 januari 2015

The Minimalist Game: dag 15






























Zoals gezegd: de sieradensfeer houdt nog even aan. Ik heb veel sieraden gevonden waarvan ik niet eens wist dat ik ze nog had! Dan kunnen ze dus net zo goed weg zijn ;).

Weggooien:
- kapotte mini Rubiks kubus
- 3x ringen
- buttons
- ketting met snor (helemaal verkleurd)
- 4 'kleine' loomarmbanden (telt mee als 1)

Weggeven: 
- 'evil eye' ketting
- vlinderketting
- ketting met blikje
- vierkante oorrringen
- ritsarmband
- ring met steen
- 'grote' loomarmband

Verkopen: 
- Coca-cola t-shirt (hij is zó leuk, maar hij staat me echt heel slecht helaas)

Ik ben ook begonnen met het uitmesten van mijn loom-armbandjes collectie en mijn kledingkast. Het liefst zou ik willen dat al mijn loom-armbandjes in een blik passen (nu zitten ze in een plastic tas). Ook wil ik uiteindelijk graag een kledingcollectie hebben waarbij ik alles graag draag en ook alles met elkaar te combineren is. Nu is het een beetje een rommeltje van allemaal verschillende dingen. Voor zo'n kledingkast zou ik dan echter ook nieuwe kleding moeten kopen, en dat zit er nu even niet in ;).

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen