woensdag 14 januari 2015

The Minimalist Game: dag 14
































Two weeks in, en het gaat lekker! Het lukt me nog heel goed om dingen te vinden om weg te gooien, misschien wel iets te goed? Ik wil wel een beetje het idee hebben dat ik aan het eind van januari een stuk lichter ben, haha. We zien wel, misschien wordt het einde toch moeilijker dan gedacht.

Weggooien:
- 3 kettingen (stinken naar van dat goedkope metaal, ieuw)
- 2 kinderringen
- moodring (óf hij is kapot, óf ik heb geen emoties meer; ik gok het eerste)
- 6 paar oorbellen (de haakjes hergebruik ik wel)
- buttons (kapot)
- nagelstickers (plakken voor geen meter)

Zoals je ziet gooi ik alles weg, maar deze dingen zijn allemaal al gedragen en hebben hun beste tijd gehad. Deze dingen wil ik zelf niet eens meer dragen, laat staan een ander ;).

Tot morgen! (en sorry voor de late post, haha)

2 opmerkingen:

  1. Ik kom net voor het eerst op je blog, en meteen valt me op hoe lekker praktisch je bezig bent met het minimaliseren van je spullen! Inspirerend, je bent echt goed bezig! Zelf wil ik ook al een poos een gróte schoonmaak gaan doen, maar eerst nog maar eens de tijd (en de zin!) ervoor vinden... X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw, bedankt voor je lieve reactie! Ik vind deze manier van opruimen verrassend makkelijk, je kunt namelijk langer nadenken of je iets écht nog nodig hebt of niet. Ook kost het per dag niet echt veel tijd, wat ook fijn is ;).
      x

      Verwijderen