dinsdag 13 januari 2015

The Minimalist Game: dag 13































Vandaag een sieraden-editie. Ik heb zo'n grote spiegelkast van de Xenos waar ik mijn sieraden in doe, en als je zo'n grote kast hebt, hoef je natuurlijk bijna nooit iets weg te doen. Nu moet het wel, en zie ik hoeveel sieraden ik heb die ik niet meer draag, die mij eigenlijk letterlijk het zicht ontnemen van de sieraden die ik wél tof vind, waardoor ik die ook niet vaak draag. Niet zo praktisch dus!

Weggooien:
-6 paar oorbellen die oud zijn
- neongroen armbandje

Weggeven:
- 3 paar oorbellen die nog nooit gedragen zijn
- Neonroze armbandje
- 2 rubberen armbandjes die vééls te groot zijn voor mij

Ik blijf nog wel even in het sieraden-thema, volgens mij heb ik nog wel genoeg om me een dag of twee bezig te houden!

Tot morgen!

2 opmerkingen:

  1. Ohh ik ken dat gevoel van een uitpuilende kast! Succes met uitzoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke game! Ik heb deze week toevallig mijn kledingkast opgeruimd. Ik ga in maar top mezelf en in het kleine appartementje kan nooit alles mee! Leuk dat je dingen weggeeft, dan heeft een ander er nog plezier van!

    BeantwoordenVerwijderen