maandag 12 januari 2015

The Minimalist Game: dag 12





























Vandaag was het voor het eerst toch echt wat moeilijker om afstand te nemen van sommige dingen. Je wilt ze graag houden omdat je het zulke leuke producten vindt, maar je gebruikt ze eigenlijk nooit, dus kan je het maar beter wegdoen. Helaas is dat moeilijk als je nogal een verzamelaars-mentaliteit hebt, haha. Hierbij doel ik vooral op de verzorgingsspullen, ik weet niet waarom ik al dat speelgoed heb, en waar het eigenlijk vandaan komt.

Weggooien: Tubetje handcrème (die echt voor geen meter werkt), Lush Grease Lightning, sleutelhanger in de vorm van een schoen (vies en oud), Essence dagcrème, Nivea haarspray (spuitje is helaas kapot)

Weggeven: Opblaasbaar doel, Body Art set, knikkerspel, 2x Essence parfum, bodylotion, blok Marseille-zeep

Ik heb nog veel meer verzorgingsproducten die weg moeten, maar op één of andere manier is het voor mij heel moeilijk om ze weg te doen, terwijl ik helemaal niet zoveel verzorgingsproducten gebruik! Ik hoop die afdeling deze maand nog een beetje uit te kunnen dunnen.

Tot morgen!
x


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen