zaterdag 10 januari 2015

The Minimalist Game: dag 10

Ok, ik heb iets op te biechten: ik heb veel te veel zonnebrillen. En dat kunnen jullie ook wel zien aan de foto hiernaast. Maar het ergste is dat dit nog niet eens de helft van al mijn zonnebrillen is. Ik heb (of nouja, had) er 20. Ik weet niet waarom ik zo'n fan ben van zonnebrillen, ik kan ze alleen op als ik lenzen draag. Misschien had ik moeten investeren in een zonnebril op sterkte en niet in een ziljoen andere zonnebrillen. Ik heb mijn lesje nu wel geleerd.

Verkopen: 7 zonnebrillen (die paarse is niet kapot, maar opvouwbaar!). Die kan ik vast wel voor een klein prijsje verkopen.

Weggooien: 2 paar oorringen en een klokjes-ketting die kapot is.

Ik ben blij dat ik mijn grote zonnebrillencollectie heb uitgedund, al hoop ik er ooit 'maar' 5 te hebben. Maar dat is nog toekomstmuziek, vrees ik.
Tot morgen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten