zondag 4 januari 2015

The Minimalist Game: dag 4

Vandaag 4 kleine dingetjes die weggaan, maar dat betekent niet dat ze niet in de weg liggen. Deze dingen lagen allemaal in de la waar ik mijn kabels en batterijen bewaar, en deze dingen vallen daar duidelijk niet onder (hoewel Dextro ook energie geeft).
Gum: Ja, supercute deze gum in de vorm van een egel, ik heb hem dan ook al jaren. maar omdat ik hem zo lang heb bewaard werkt hij nu niet meer. Deze gum ga ik dus weggooien.
Bieropener: Leuk cadeautje van kamers.nl, maar ik heb al een bieropener en ik heb er geen twee nodig. Er is vast wel iemand bij de scouting die hem wil hebben, dus ik ga hem weggeven.
Dextro: Ook deze heb ik ooit eens gehad, maar ik heb er maar eentje van gegeten. Ik hou niet zo van Dextro. Mijn broertje wel, dus deze kan ik mooi aan hem weggeven.
BOB sleutelhanger: Serieus, wie heeft deze sleutelhanger niet? Ik vind het zelf een verschrikkelijk ding wat ik nooit van m'n leven zal gebruiken. Iedereen heeft deze sleutelhanger al, dus weggeven lukt ook niet. Weggooien dus!

Verrassend hoeveel troepjes je in je laatjes hebt liggen. Ik wist niet eens dat ik deze dingen nog had, maar ik ben ze nu liever kwijt dan rijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen