zondag 25 januari 2015

quick eotd: Iconic Dreams

























Na mijn review van het Iconic Dreams palette had ik zin om een look in elkaar te draaien met de olijfgroene kleur en de twee matte kleuren aan het eind. En dat is precies wat ik voor deze snelle en makkelijke look heb gedaan!




















Een makkelijke en snelle look dus, maar ik vind hem zelf heel geslaagd! In het echt is het donkerbruin wat warmer en aanweziger, maar de camera pakte dat niet zo goed op :(.
Ik heb de olijfgroene kleur (#8 in het palette) gebruikt op het ooglid, waarbij ik de matte middenbruin (#11) aanbracht in de crease. Als laatste heb ik de matte chocoladebruine kleur (#12) in de binnenste en buitenste ooghoek aangebracht en alles met elkaar geblend. Ik bracht ook wat aan onder het oog. Op mijn wenkbrauwbot bracht ik de lichte matte kleur (#1) aan. Verder nog een dun lijntje met oogpotlood en een beetje mascara en klaar is Kees!
Ik heb deze look al meerdere keren gedragen, ik ben er maar iets meer dan 5 minuten mee bezig (kort voor mijn begrippen) en ik zie er toch uit alsof ik veel moeite heb gedaan. Ik vind het Iconic Dreams palette echt fijn om mee te werken, je kan heel snel een mooie look in elkaar draaien. Zeker een aanrader, ook al heb ik dat al gezegd natuurlijk ;).

x

1 opmerking: