maandag 5 januari 2015

FOTD: Iconic 3


Vandaag een Face Of The Day, waarbij ik gebruikmaakte van het Iconic 3 palette van Makeup Revolution (daar istie weer), waar (als het goed is) morgen een review van online komt! Klik snel verder voor mijn mooie fotopogingen :d.




Mijn wenkbrauwpotlood deed een beetje gek vandaag, ik kreeg die rare streepjes maar niet weg!

Allereerst de ooglook, die ik heb gemaakt met de kleuren uit het Iconic 3 palette, die dus een dupe zou moeten zijn van het Naked 3 palette. Ik heb Naked3 zelf niet, maar als ik de kleuren uit Iconic 3 met swatches van internet vergelijk, komt het dicht in de buurt. Ik besloot te gaan voor een soort van puntige crease (in de donkerste kleur), wat me best goed bevalt! Op het ooglid heb ik de vijfde en tweede tint gebruikt, die op de foto helaas wat flets lijken. Als highlighter heb ik de eerste kleur gebruikt. De mascara ziet er misschien niet zo spannend uit. Ik had 's ochtends mijn bril op, waarbij ik altijd een andere mascara gebruik, omdat bij mijn gebruikelijke mascara mijn wimpers te lang worden en ze tegen de glazen aan zitten (#firstworldproblems).


Ik vind het nogal lastig, foto's maken van mijn eigen hoofd. Als ik ze van voren neem lijkt mijn hoofd opeens heel dik, ofzo. Vanuit deze hoek is het beter, maar het is toch een beetje gek, dat foto's maken van mijn gezicht, haha. De kleuren zien er ook altijd wat fletser uit, ik moet eens kijken hoe ik dat ga oplossen. 

Ik heb gebruikt:
- Max Factor Facefinity Foundation in 40 Light Ivory
- Collection Lasting Perfection Concealer in Fair
- Catrice Prime&Fine Translucent Loose Powder
- Sleek Face Form in Fair (contour kleur)
- Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter in Peach Lights
- Makeup Revolution Ultra Brow Arch&Shape in Medium
- Catrice Eyebrow Gel
- Urban Decay Primer Potion
- Makeup Revolution Iconic 3
- Catrice Longlasting Eyepencil in 010 New Kids on the Black
- Essence Lash Princess Mascara
- NYX Butter Gloss in Tiramisu

Pfoe, nog best wel wat producten als ik het zo bekijk, haha. Anyways, dit was mijn eerste FOTD, ik hoop dat jullie het wat vonden, en als jullie suggesties hebben laat dan zeker een comment achter! 

x


1 opmerking: