maandag 12 januari 2015

eotd: Colour Chaos
























Gisteren heb ik een review geplaatst van het Colour Chaos palette van Makeup Revolution. Vandaag een ooglook waarbij ik kleuren uit dit geweldig kleurige palette heb gebruikt.





























Voor deze eotd heb ik proberen lachend op de foto te staan, maar ik vind het er nog steeds een beetje awkward uitzien, haha. Zoals je ziet is het een kleurige look geworden, maar dat kan ook niet anders met zo'n palette.
Als basis heb ik eerst Urban Decay Primer Potion en NYX Jumbo pencil in Milk (een witte kleur) gebruikt. Dit zorgt ervoor dat de oogschaduws beter blijven plakken en ook nóg intenser worden.
Op het binnenste deel van het ooglid heb ik Toxic apple-tini gebruikt (gifgroen), en op het midden van het ooglid een beetje Do it now.. (grasgroen). In de crease zitten Needed To... (paarsroze) met een beetje Me Three (dieppaars). Onder het oog heb ik Over-bored aangebracht (kobaltblauw). In de binnenste ooghoek en onder de wenkbrauw zit TipX (wit).  Ik maakte het geheel af met wenkbrauwpotlood, eyeliner en mascara. Ik heb verder geen make-up op (dit is weer zo'n typisch zondagavond-experiment, hihi).

Ik weet dat dit niet echt een doorsnee look is, maar wil jullie graag laten zien hoe je dit palette kunt gebruiken. Ik hou nou eenmaal van kleurtjes en uit m'n comfortzone gaan ;). Ook vind ik het wel leuk om voor de verandering iets kleurigs posten, in plaats van het eeuwige bruin wat je op bijna alle Nederlandse beautyblogs ziet langskomen. Als je jezelf wilt uitdagen (goed voornemen!), zou ik dit palette zeker aanraden!

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een onwijs toffe kleuren, en wat een mooie look heb je ermee gemaakt! Inderdaad wel echt een heftige look, eentje die ik zelf denk ik niet zo snel zou dragen. Maar qua techniek ziet hij er echt gaaf uit, mooi gedaan! X

    BeantwoordenVerwijderen