zaterdag 10 januari 2015

eotd: 10 januari

Het is nog nét 10 januari, maar hé, dit is zo'n gevalletje 'zaterdagavond met make-up spelen'. Dit keer besloot ik dat te doen met mijn nieuwe Eyes Like Angels palette en het Colour Chaos, ook van Makeup Revolution. Als het goed is komt daar morgen een review van online! :D
Klik snel verder om te zien wat voor look ik in elkaar heb gezet!





























Sorry dat ik altijd zo serieus kijk op foto's, haha. Ik heb het gevoel dat dat er beter uitziet dan wanneer ik lach. Ik heb alleen oogmake-up (en wenkbrauwen) op, dus verder geen foundation of iets dergelijks. Ik besloot te gaan voor een hele toffe paarse kleur (Me Three) uit het Colour Chaos palette, die ik op het ooglid aanbracht. In het buitenste deel van de crease heb ik Copper Dreams uit het Eyes like Angels aangebracht. In het binnenste deel zit Moss (die je helaas niet zo goed ziet. Foto's maken is moeilijk man) uit hetzelfde palette. Deze twee kleuren heb ik ook onder mijn oog aangebracht. Als highlighter onder de wenkbrauw heb ik Cream gebruikt. In de binnenste ooghoek heb ik een supergave groene kleur (Do It Now..) uit het Colour Chaos palette gebruikt. Om de kleuren intenser te maken heb ik NYX jumbo pencil in de kleur Milk als basis gebruikt. Ik vind de kleurencombinatie echt zo tof geworden, paars is sowieso mijn favoriete kleur, dus als er paars in een look zit, vind ik hem al snel tof, haha.

Ik zou zo'n look trouwens best naar 'buiten' dragen, maar dan misschien met een minder extreme wing. Ik had me hier iets laten gaan, haha. 

Dragen jullie vaak kleurige looks overdag? Of houden jullie het liever bij bruintinten?


x
 

2 opmerkingen:

  1. Ik vind paars altijd erg mooi in een ooglook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, paars is ook zo veelzijdig vind ik!
      Bedankt voor je reactie :)

      Verwijderen