zaterdag 13 december 2014

Who's That Chick?

Om het hele blog-gebeuren toch wat makkelijker en persoonlijker te maken leek het me leuk om me eerst even voor te stellen, voordat ik in 2015 het 'avontuur' inga. En omdat ik nog wel vaker mijn gezicht ga laten zien kunnen jullie nu alvast wennen ;).

Dit ben ik. Deze foto is weliswaar bijna 2 jaar geleden genomen, maar ik vind het nog steeds een leuke foto en ik ben ondertussen niet echt veel veranderd (saai hè?).
Ik heet Andrea en ik ben 19 jaar oud. Ik studeer Biomedische Wetenschappen aan de universiteit. Biomedische Wetenschappen is een studie die lijkt op Geneeskunde, maar die meer gericht is op onderzoek dan op patiënten (al is dit wel een beetje kort door de bocht uitgelegd, haha). Heel veel mensen (75%) begint aan deze studie omdat ze uitgeloot zijn voor Geneeskunde, maar ik vind het echt een leuke studie en dit was dan ook mijn eerste keus. Ik zit nu in mijn tweede jaar en vind het nog steeds een erg leuke studie! Ik woon wel nog bij mijn ouders, maar ik hoop volgend jaar een kamer te vinden zodat ik niet zo belachelijk vroeg mijn bed uit moet voor een ochtendcollege :p.

Verder heb ik natuurlijk ook nog een aantal hobby's. Zoals jullie al weten ben ik gek op make-up. Ik vind kleding ook erg leuk, lekker voor de hand liggende meisjeshobby's dus, ghehe. Mijn minder voor de hand liggende hobby's zijn Rainbow Loom (die elastiekjes waarmee je armbandjes enzo maakt), sieraden maken en scouting, waar ik ook sinds 3 jaar leiding ben. Op de foto heb ik mijn groene welpen-uniform aan, daar was ik twee jaar leiding van. Tegenwoordig ben ik scoutsleiding en heb ik mijn mooie groene uniform moeten inwisselen voor een superlelijk beige uniform (serieus, ik heb nog nooit zo'n lelijke kleur gezien). Afgezien van het uniform is het bij de scouts wel heel leuk hoor :).

Verder hebben we thuis nog een 'huis'dier: een schildpad! Ze heet Lucie en heeft de meeste swag van alle huisdieren van het land. Nu houdt ze winterslaap, maar op de foto was het zomer en dan loopt ze lekker rond in de tuin, houdt ze je gezelschap en eet ze het onkruid op. Het is echt een cool huisdier :).


Hopelijk heb je me nu iets beter leren kennen, en als je een vraag hebt over iets, dan kun je die natuurlijk stellen in de reacties :)

x

4 opmerkingen: