dinsdag 23 december 2014

Uitdagingen

Nog een ruime week en dan moet ik me toch echt aan mijn zelf opgestelde goede voornemen gaan houden: geen geld meer uitgeven. Natuurlijk wist (en weet) ik dat het supermoeilijk gaat worden en ik me vast heel vaak ga afvragen waarom ik dit überhaupt begonnen ben. Maar sommige momenten zullen voor mij in het bijzonder moeilijker worden, denk ik. Ik heb ze op een rijtje gezet, misschien helpt dat mij ook wel om het een beetje van me af te zetten ;).




Makeup Revolution Launches



[bron]

YOU GUYS. Jullie weten niet eens hoe gek ik ben op Makeup Revolution sinds ik het heb ontdekt. Ik zit om de zoveel weken weer te kwijlen op hun site, kijkend naar al die mooie (en goedkope) producten. Dit gaat dus een groot probleem worden, zeker omdat Makeup Revolution zo VAAK nieuwe producten lanceert, meestal wel 1 keer per maand en soms zelfs vaker. Vlak voor nieuwjaar wil ik eigenlijk nog een berg inslaan (ik hoop op een nieuwjaarsactie zodat ik een goede deal kan scoren, haha), maar daarna is het echt uit met de pret. Misschien een goed idee om hun Facebookpagina uit mijn feed te verwijderen, want dit gaat echt een challenge worden.

Nieuwe producten Essence & Catrice


[bron]

Traditiegetrouw brengen de budgetmerken Essence en Catrice twee keer per jaar nieuwe producten uit. Elk jaar was ik er als de kippen bij en gooide ik als één van de eersten mijn mandje vol met soms wel €40 aan nieuwe producten. Uiteindelijk bleek dan de helft van de producten niet zo geweldig te zijn, maar omdat ik alles op de eerste dag kocht, waren er natuurlijk geen reviews waar ik mijn aankopen op kon baseren. Nu ik erover nadenk, eigenlijk had IK die reviews moeten schrijven en mijn ervaringen moeten delen, zodat anderen er nog wat aan hadden. Nu is het alleen €40 die ik nooit meer terugzie.
Alhoewel ik dus wel tot deze realisatie ben gekomen, heb ik alsnog een grote zwak voor de halfjaarlijkse updates. Het is gewoon zo verleidelijk om al die mooie shiny nieuwe producten voor een klein prijsje mee te nemen, ook al weet je dat je er waarschijnlijk na een maand op uitgekeken bent. Of ben ik de enige die dit heeft?

1+1 gratis

Iedere zichzelf respecterende beautyfanaat kijkt er naar uit: het zeldzame moment dat Kruidvat (of soms Etos) de 1+1 gratis actie eruit gooit. Hét moment om lekker in te slaan van alle 'duurdere' merken zoals L'Oréal en Maybelline. Ik ging altijd helemaal loesoe en kocht vooral veel mascara's (want hey, je hebt nooit teveel mascara's) en foundation (ik heb een serieus foundationprobleem, ik blijf die shit kopen terwijl de tinten meestal te donker zijn voor mij, aghh). Maar ook die gouden dagen zullen voorbij zijn *insert sentimental music*.

Vakantie(s)

Ik heb nog geen idee waar ik dit jaar heen ga op vakantie, maar als daar leuke dingen te  koop zijn, dan is dat voor mij echt een bummer. Ik ben gek op spulletjes kopen op vakantie, vooral omdat je er dan een leuke herinnering aan hebt, maar ook omdat sommige dingen gewoonweg niet in Nederland te koop zijn. Als ik het dan niet kan kopen voelt het alsof ik iets aan me voorbij laat gaan. Iets belangrijks. Hopelijk kom ik er volgend jaar achter dat dat 'iets' helemaal niet belangrijk is en dat ik best zonder kan. Er is maar één manier om dat uit te vinden: door het mee te maken (dit klinkt echt spiritueel, haha)!

Dit waren (of nouja, worden) mijn uitdagingen voor het aankomende jaar. Ik heb wel het idee dat het me heeft geholpen dit op te schrijven, als je je er van tevoren op instelt, is de klap immers minder groot. Maar geldt dit ook op geld uitgeven... We shall see.

x




1 opmerking:

  1. Ik heb nog nooit van het merk Makeup Revolution Launches gehoord, ben er wel benieuwd naar geworden. Hoe lang ga je dit doen?

    BeantwoordenVerwijderen